Pages

27 February 2018

CARA ATASI MASALAH KULIT BERLEKUK


 Lekuk pada wajah ini terjadi akibat pengeluaran jerawat dengan menggunakan kuku tangan atau benda lain secara paksa sebelum jerawat itu benar-benar matang sehingga terjadilah perpecahan pada kulit dan meninggalkan bekas jerawat yang berlekuk-lekuk.

Munculnya lekuk pada wajah  ataupun jerawat boleh membuat orang kurang percaya diri, terutama pada saat remaja. Karena jerawat biasanya terjadi bila meningkat remaja sehingga sangat penting bagi anda untuk mengetahui penyebab jerawat dan cara merawatnya dengan benar agar tidak menimbulkan risiko lebih banyak ataupun lebih parah. 

Memicit jerawat dengan menggunakan kuku atau alat lain selain menimbulkan lekuk juga memiliki risiko lain yang cukup berbahaya. Kerana jerawat yang dipicit tersebut akan menimbulkan peradangan disekitar area jerawat dan apabila alat yang dipakai tidak bersih maka akan menyebabkan bakteria menyerang sehingga akan menimbulkan lebih banyak jerawat bahkan merangsang munculnya jerawat batu. 

Jika kulit berlekuk sudah sangat mengganggu penampilan, terlebih jika ukuran dan jumlah lekuk pada wajah sudah cukup banyak, maka anda bole cuba produk baru dari shaklee iaitu YOUTH



MASALAH KULIT BERLEKUK

Kulit muka adik ni ada masalah berlekuk disebabkan bekas jerawat yang lama. 



Gambar pertama tu diambil sebelum pakai Youth. 

Gambar kedua adalah selepas 13 hari memakai Youth. 

Tak sampai sebulan lagi tapi dah nampak kesan kan. Cuba bayangkan kalau dia guna 2 bulan? 4 bulan? Setahun? wahhh

lihat testimoni di bawah ini pula 

Dalam 2 minggu je nampak perubahan yang sangat ketara kan?Tau tak beliau sdah mencuba pelbagai alternatif untuk masalah kulit yang dialami semenjak zaman belajar lagi. 

Bertahun-tahun juga tau. Sekarang beliau dah ada 3 orang cahaya mata. Ada satu masa hampir berputus asa. 

Saya rasa dekat luar pun pasti ramai yang hadapi masalah yang sama. 

Jangan putus harap sebab YOUTH IS HOPE! 





Untuk buat Youth ni saintis Shaklee bukan buat research setahun dua. Tapi 8 tahun. Lama tu. 

Antara target pembuatan Youth ni bukan hanya nak cantikkan luaran kulit je tau tapi mereka memang nak buat satu skin care yang benar-benar merawat dan memperbaiki tisu-tisu kulit muka dari dalam. 

Bayangkan, Youth kalau diguna lebih lama lagi sihat kulit kita. Happy kan bila baca. Certain product skin care lagi lama pakai lagi rosak kulit. 

Youth ni dia Vegan 100%. Memang guna tumbuh-tumbuhan PREMIUM dalam setiap produknya. Dari cleanser, toner, vitamin c & e, serum, moisturizer dan juga night cream. Setiapnya merawat dan mencantikkan kulit. 

Kalau di dalam sihat insyaAllah di luar pun cantik. Acu bayangkan awak pakai skin care yang ada harmful chemicals. Bayangkan.. macamana agaknya sel-sel kulit tu nak tumbuh dengan gembira? Kan 

Youth ni ada di pasaran bermula 1 Mac 2018. 

Ada PROMOSI. 

Beli 1 INTENSIVE TREATMENT & REPAIR SET akan dapat potongan sebanyak 20% dan PERCUMA 1 RADIANCE VITAMIN C & E yang mengandungi PURE 20% of vitamin C. PERCUMA lagi 1 Beauty Bag. 

Nak tanya lebih lanjut wasap je. Dengan gembira will let you know apa je yang nak tanya. 

untuk info lanjut hubungi saya : 


📱msg/whatsapp: 016.844.1163

✍ pm fb: Alezra Alez

✉ email: umiefezie@gmail.com

IG : alez_alezra

ID : 878606


Setiap pembelian supplement Shaklee dengan saya, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang


Terima Kasih

4 comments:

© Umie Fezie | Design By MH