Pages

29 November 2017

Pengedar Shaklee


Starting of Shaklee



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah, bagi memulakan pembukaan blog ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah banyak menyokong saya dalam semua aspek. Pembukaan blog ini juga merupakan satu tapak bagi diri saya untuk mengembangkan lagi perniagaan saya.



Ok, bagi kawan-kawan yang belum menyedari mahupun yang sudah mengetahui, saya merupakan SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID) yang sah dengan ID 878606 di seluruh Malaysia, terutama di kawasan Ranau, Kundasang, Sabah.



Untuk mendapatkan terus perkhidmatan saya, anda boleh menghubungi saya dengan beberapa maklumat yang telah saya tinggalkan di dalam blog ini.
 Alezra Hamilin
Call/ SMS/ Whatsapp : 0146737421

Email : umiefezie@gmail.com

Facebook: Alezra Alez
 Page : Rumah Vitamin Umiefezie

Akhir kata, anda juga boleh menghubungi saya untuk mendapatkan vitamin keluarga anda dengan FREE DELIVERY di kawasan tertentu. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos laju . 




Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Umie Fezie | Design By MH