Pages

11 September 2018

Cara Hilangkan Jerawat dan bekas jerawat


Cara Mudah Hilangkan dan Kecutkan Jerawat

Malu rasa bila ada banyak jerawat kat muka. Nak berdepan dengan kawan-kawan pun segan. Muka penuh jerawat. Ada yang merah dan timbul macam ada isi. Benjol besar dan parut pun ada skali.

Stress juga kadang-kadang. Dah cuba macam-macam produk pun tak jadi. Jumpa doktor dan doktor bagi antibiotik pulak makin teruk naik jerawat. Apa nak buat??

Jangan risau. Saya ada penyelesaian untuk masalah jerawat anda. Tapi yang penting anda kena bersabar untuk merawat jerawat ni. Dia perlu masa untuk baikpulih semula sel-sel kulit yang rosak akibat jerawat.



Haaa.....macam-macam produk lecantikan sekarang dijual macam goreng pisang panas. Tapi akhirnya dirampas oleh Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM).

Sebab apa?

Sebab produk yang mengandungi bahan terlarang seperti kemikal dan racun. Memang lah kita dengar je ada produk boleh cantik dalam 5 hari, terus nak bli dan nak cuba. Las-las muka jadi rosak, timbul jerawat dan menjadi semakin teruk.




So apa kata anda cuba produk yang sememangnya semulajadi, selamat dan berkesan dari shaklee. Produk yang saya nak rekemen ialah Youth Skin Shaklee.





Produk ini mengandungi set lengkap untuk penjagaan kulit wajah anda siang dan malam.


1) Youth activating serum

- Serum ini mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara keutikal. Dengan campuran vitamin polifenol, produk ini dapat;
a)Bantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap selular.
b)Mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.




2) Youth perfecting skin toner

- Dengan youth toner kulit anda akan kelihatan lebih licin, terpelihara dari sel-sel yang telah mati(kusam) dan bebas dari segala pencemaran persekitaran(toksin). Ia membantu menjadikan kulit kita lebih berseri-seri.





3) Youth age defense mineral mosturizer SPF50

- Melindungi kulitt kita jau dari sinaran matahari.
-Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat didalam mosturizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaran.
- Kesan dari vitamin yang terkandung di dalamnya dapat melembabkan kulit wajah dan menjadikan tona kulit lebih sekata.





4) Youth luminous gel oil cleanser

- Pembersih PH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan dan mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.




5) Youth renewal night cream

-Advanced renewal night cream dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu tidur. Campuran botani membantu penghasilan kolagen  dan elastin yang membuatkan kulit kita kelihatan lebih muda, lebih lembut, halus dan glowing.


6) Youth activating bb cream

- Balsem kecantikan pelbagai fungsi 5 dalam ini menyediakan lapisan menyempurnakan rupa dan tekstur kulit kita. Ia juga membetulkan, menghidrat, menyuburkan dan melindungi. Mempunyai fungsi tambahan pelindung matahari dan bahan semulajadi dan pelindungan SPF 30 UVA/UVB.




7) Youth radiance C+E

-Vitamin c 20% tulin memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik pada kulit disebabkan penuaan. Ia juga melicinkan tekstur kulit dan mencerahkan warna kulit. Kapsul ini juga berasaskan tumbuhan dan tidak menggunakan bahan pengawet.



Kenapa pilih Youth sebagai skincare kita?

- Youth skincare adalah 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan dan bebas gluten. Produk ini juga mengandungi polifenol yang membantu membaik pulih kulit muka hingga ke peringkat sel. Baguskan..... Youth bantu sihatkan kulit hingga ke akarnya, gunakan tanpa was-was.

read more : 

untuk info lanjut hubungi saya : 

📱msg/whatsapp: 016.844.1163
✍ pm fb: Alezra Alez
✉ email: umiefezie@gmail.com
IG : alez_alezra
ID : 878606

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan saya, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang


Terima Kasih

1 comment:

© Umie Fezie | Design By MH