Pages

12 April 2018

CARA MENGATASI SEGALA JENIS MASALAH KULIT

8 Tahun Penyelidikan Bagi Memastikan Ianya Berkesan

YOUTH Shaklee 100% Berkesan Secara Klinikal

Untuk menghasilkan Youth Skincare Shaklee, 8 tahun penyelidikan telah dijalankan untuk memastikan ianya betul-betul selamat & berkesan. Bukan suka suka & senang nak hasilkan Youth Skincare ni, Shaklee ada saintis mereka sendiri yang jalankan kajian serta klinikal test untuk hasilkan Youth Skincare produk kecantikan semulajadi.

Berkesan Seawal 7 Hari 

Kesan seawal 7 hari terbukti berkesan dengan penggunaan Set Kecantikan Kulit YOUTH Shaklee ni. YOUTH Skincare menjamin 100% keberkesanannya menjadikan kulit wajah kelihatan lebih muda dari usia sebenar. Siapa tak nak rasa kulit dia lebih muda dari usia sebenar rugi lah erk?

YOUTH Skincare produk kecantikan semulajadi yang dihasilkan 100% daripada tumbuhan, bebas paraben & gluten. Ianya juga bebas dan terselamat daripada lebih 2,500 bahan kimia yang merbahaya terhadap kulit dan badan kita.

youth skincare shaklee, youth shaklee, produk kecantikan semulajadi, atasi masalah jeragat dengan youth, produk putihkan kulit

YOUTH Skincare Shaklee 

Dalam 1 Set YOUTH Skincare Shaklee ada terdiri daripada 6 produk yang boleh kita apply untuk dapatkan kulit yang sihat, muda & lagi cantik.

1. Luminous Gel Oil Cleanser

Ia merupakan gel pembersih yang mengandungi pH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1. Pembersih ni membersih kulit wajah dengan lebih lembut dan sedia mempersiapkan kulit untuk disapu produk seterusnya sejurus siap membersihkan muka.

2. Perfecting Skin Toner

Ia bertindak dengan menghidrat & menyuburkan semula sel sel kulit kita sekaligus menanggalkan sel sel kulit mati dengan pengelupasan secara lembut.

3. YOUTH Activating Serum

Toner YOUTH Shaklee dihasilkan dengan teknologi yang dipatentkan iaitu Kompleks Pengaktifan Belia. Ia mempunyai 10 x bahan aktif untuk memperbaharui sel sel kulit pada tahap sel.

Hasil penggunaannya, ia menyokong penghasilan kolagen dengan semulajadi & menjadikan sel-sel kulit lebih muda dari usia sebenar.

4. AGE Defense Mineral Moisturizer SPF 50

AGE Defense Mineral Moisturizer ni merupakan krim pelembap yang menghasilkan perlindungan sinaran UV SPF 50 UVA / UVB matahari. Ia juga melindungi kulit wajah dari pencemaran alam sekitar. Jadi kalau uolls ada masalah kulit kering akibat terdedah dengan snaran UV & pencemaran disekeliling cepat cepat apply pelembap ni ok.

Pelembap & Pelindung Kulit 2 dalam 1, ia dihasilkan daripada bahan semulajadi & biopolimer dari hidupan laut.

5. Advanced Renewal Night Cream 

Siapa suka apply krim malam wajib cuba krim malam YOUTH Shaklee pulak ok sure best. Krim malam YOUTH Skincare Shaklee membantu menghidrat & melembutkan kulit  kita hingga ke lapisan kulit jauh lebih dalam.

Krim malam YOUTH Shaklee menyokong pembaharuan kulit semasa kita tidur. Ramuan botani proprietari Shaklee yang terkandung membantu penghasilan kolagen & elastin menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin & glowing gitu.

6. Radiance C + E Capsules

Kapsul Radiance C + E ni membekalkan Vitamin C 20% tulen dengan memulihkan sinaran kulit kita. Memang akan menjadikan kulit lebih muda & glowing. Ia juga membantu mengurangkan bintik-bintik pada kulit disebabkan penuaan.

Anda ada masalah jeragat wajib cuba yang ini.

Kapsulnya yang berasaskan tumbuhan, biodegradable & tidak menggunakan pengawet menjadikan tekstur kulit wajah lebih licin & sekata.

Nutritionest ada beritahu ini adalah kapsul emas yang sangat berharga untuk membantu wanita kekal cantik & awet muda, sapu je ia akan menyelesaikan masalah kulit anda dengan efektif.

Read more : cara mengurangkan rabun dan silau

kelebihan youth shaklee dari skincare lain di pasaran






untuk info lanjut hubungi saya : 


📱msg/whatsapp: 016.844.1163

✍ pm fb: Alezra Alez

✉ email: umiefezie@gmail.com

IG : alez_alezra

ID : 878606


Setiap pembelian supplement Shaklee dengan saya, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang


Terima Kasih

12 comments:

  1. Terbaik youth ni. Saya sedang gunakannya

    ReplyDelete
  2. Wow, siapa yang ada jeragat & parut degil patut cuba YOUTH!

    ReplyDelete
  3. Best guna youth ni cepat kering jerawat dan bekas jerawat cepat pudar

    ReplyDelete
  4. Best guna youth ni cepat kering jerawat dan bekas jerawat cepat pudar

    ReplyDelete
  5. Cantik 😍 skincare Shaklee yang mesti dicuba

    ReplyDelete
  6. Saya pun tgh guna memang nampak improvement pada kulit

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Lepas 2 bulan saya guna YOUTH mimang nampak kulit muka makin cerah dan tiada lagi kusam

    ReplyDelete
  9. Skincare yg terbaik, berkesan & selamat digunakan

    ReplyDelete
  10. Jom bryouth utk atasi segala masalah kulit

    ReplyDelete

© Umie Fezie | Design By MH