Pages

27 March 2018

Masalah kulit bermasalah semakin pulih

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini saya akan  share pengalaman pengguna Youth Skin Care By Shaklee. Rangkaian Youth telah mula di jual pada 1 march 2018 di Malaysia dan mendapat sambutan hangat! Mana tahnya, produk yang mengambil masa sehingga 8 tahun kajian sebelum dipasarkan setelah Dr. Roger Barnett berpuas hati dengan kandungan semulajadi rangkaian ini. 





Pada umur berapa wanita perlu mencari dan menggunakan produk anti-penuaan?

Ia tidak terlalu awal untuk mula menggunakan rejimen anti-penuaan dalam usia 20 tahun anda! Perkara terbaik yang boleh anda lakukan pada usia ini adalah untuk mencegah kedutan dan tanda-tanda utama penuaan dari muncul. 

Cara terbaik untuk melakukan ini adalah untuk melindungi kulit anda dari matahari setiap hari dengan sistem spektrum luas SPF-50,seperti YOUTH Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50 yang sangat sesuai dengan cuaca di malaysia

Selain itu, mencegah radikal bebas daripada merosakkan kulit anda dan menyebabkan penuaan pramatang adalah kunci untuk kulit sihat dan cantik! Semua produk-produk Youth mengandungi Vital Repair + Complex yang dipatenkan dan polifenol Anggur Muscadine-patent-pending untuk mengelakkan kerosakan ini daripada berlaku! Tambahan lagi, Radiance C + E Capsules mengandungi 20% vitamin C tulen, boleh dikatakan antioksidan terbaik dalam industri.


Radiance c + e


Kenapakah penting untuk menggunakan produk semula jadi atau hijau dalam rejimen kecantikan?

Youth menyediakan Keputusan Klinikal Tanpa Kompromi, yang bermaksud Youth pasti akan mengubah kulit anda ke usia yang lebih muda dengan produk yang bebas dari lebih daripada 1500 bahan kimia dengan keselamatan yang dipersoalkan. 

Pengguna kini mencari produk yang selamat dengan bahan berasaskan alam semula jadi. Produk Youth Shaklee merapatkan jurang kerana ia benar-benar berkesan disamping membolehkan pengguna menggunakan Youth setiap hari dan tidak bimbang tentang keselamatan.

Youth adalah rangkaian produk berasaskan alam yang memuaskan pengguna yang mencari produk dengan keselamatan dan kemurnian sambil memberikan hasil yang terbukti secara klinikal.



Mari kita lihat testimoni dari pengguna-pengguna Youth skincare











untuk info lanjut hubungi saya : 

📱msg/whatsapp: 016.844.1163
✍ pm fb: Alezra Alez
✉ email: umiefezie@gmail.com
IG : alez_alezra
ID : 878606

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan saya, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Umie Fezie | Design By MH