Pages

21 May 2018

Cara Atasi Masalah sering Selesma

Assalamualikum
Demam, batuk & selsema adalah 'common diseases' yg sering melanda kita. Tidak kira sama ada dewasa mahupun kanak-kanak, ketiga-tiga masalah kesihatan ini amat mudah berjangkit dari seorang ke seorang yg lain; terutamanya di kalangan ahli keluarga ataupun rakan sepejabat. Jom kita tengok 2 tips penting supaya anda boleh mengelakkan demam, batuk & selsema ini daripada mudah menjangkiti anda.Tentunya dengan Sustained-Release Vita C Plus Shaklee!







Tips 1
=======
Ambil 1 biji Sustained-Release Vita C Plus setiap hariselepas bersarapan pagi bagi meningkatkan sistem imun anda serta mengelakkan risiko anda mudah diserang demam, batuk & selsema.


Tips 2
=======
Ambil 2 biji Sustained-Release Vita C Plus sewaktu anda demam atau selsema bagi mempercepatkan lagi proses penyembuhan. Patahkan setiap biji Vita C Plus tersebut kepada 2 bahagian. Ini bagi mempercepatkan penyerapan Vitamin C oleh tubuh anda. Demam, batuk & selsema pasti tidak akan berlarutan.




Vitamin C SR Shaklee ini sememangnya sangat sinonim dengan mereka yang selalu selsema. Bagaimana Vitamin C SR Shaklee ini membantu mengurangkan selsema anda?

  • Vitamin C Shaklee dapat meningkatkan sistem imun badan di mana fungsinya ialah membantu sel darah merah yang sihat untuk menyerap zat besi dengan lebih baik.
  • Ianya juga membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
  • Membantu menguatkan sistem imun tubuh terutama bagi mereka yang lemah antibodi, kerap demam dan kerap selsema. Maka bolehlah anda mula mengamalkan Vitamin C Shaklee tanpa gagal untuk imun tubuh yang lebih kuat.
  • Vitamin C Shaklee ini juga membantu mengurangkan asthma dan alergi hidung dan kulit.
  • Vitamin C juga membantu proses pemulihan dengan cepat ketika sakit.
  • Terdapat bukti yang menyatakan pengambilan Vitamin C untuk mengatasi masalah batuk dan selsema mampu mengurangkan simptom sakit yang lebih serius seperti pneumonia dan jangkitan paru-paru.









untuk info lanjut hubungi saya : 

📱msg/whatsapp: 016.844.1163
✍ pm fb: Alezra Alez
✉ email: umiefezie@gmail.com
IG : alez_alezra
ID : 878606

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan saya, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang

Terima Kasih

4 comments:

© Umie Fezie | Design By MH